Administratie in Heesch - Uden in zo weinig mogelijk tijd

OAMKB richt jouw administratie zo in dat deze volledig in lijn komt te liggen met je reguliere bedrijfsactiviteiten. Dat houdt in dat facturen en betalingen tot 70% automatisch in je boekhouding worden verwerkt. De software die we aanbieden is namelijk zo ontwikkeld dat de gebruiker niet eens hoeft te beschikken over boekhoudkundige kennis: veel ondernemers kunnen deze administratieve gegevens zelf invoeren. Mocht je daar toch geen tijd of zin in hebben, dan kun je de administratieve gegevens in z'n geheel aan ons overlaten - of voor een gedeelte, die keuze is aan jou. Belangrijker vinden wij dat je niet vastloopt door te kiezen voor een foute aanpak.

Efficiënte administratie

Bedrijfsprocessen kunnen altijd efficiënter en we denken hierover graag met je mee. Gedurende het hele jaar controleren wij je administratieve gegevens en sturen we je bij, mocht dat nodig zijn. Op die manier zijn de cijfers aan het einde van het kalenderjaar al voor 90% klaar en moet er alleen nog een aangifte worden gedaan. Zo beschik je altijd en overal over een helder beeld van jouw onderneming.

Méér informatie over ons accountantskantoor? Of zoek je een administratiekantoor in Heesch - Uden? Neem dan contact met ons op!
 

 

Nu meer weten!